Tuesday, December 16, 2008

Pesan Empunya Blog

Assalamualaikum warahmatuLlahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera,

Kehadapan Penziarah Yang Budiman,

Untuk makluman, sebenarnya blog saya ini belum dilancarkan dan belum berfungsi. Kerana beberapa sebab peribadi yang tak dapat dielakkan saya belum juga bersedia memulakannya secara rasmi. Walau bagaimanapun, InsyaAllah akan cuba digerakkan dalam tahun baru yang mendatang. Nampaknya ada juga yang meninggalkan komen2 diruang forum termasuk yang berbentuk kritikan. Walaupun kritikan dan komen sentiasa dialu-alukan, saya harap komen dan kritikan dapat disalurkan ke email peribadi saya di yusrim@gmail.com kerana saya belum mahu memberikan apa-apa response di blog ini. Saya juga boleh dihubungi di alam cyber ini dalam facebook (yang juga taklah begitu akif!) serta website abim di http://www.abim.org.my

Sehingga di kesempatan yang lain,
Wassalamualaikum.

Yusri Mohamad

No comments: